Slobodne strane slobodnih Jagodinaca

субота, 25. фебруар 2012.

PORUKA ZA VELEIZDAJNIKE!!!

ANONYMOUS: ПОРУКА ВЛАСТИМА СРБИЈЕ!

24. фебруар 2012.
Ми грађани Србије, ми Анонимни и разочарани,
ми опљачкани, ми ојађени и покрадени,
позивамо Вас да моментално вратите мандат народу.
Ваших лажи и празних обећања нам је преко главе.

Доста нам је Ваше лицемјерне и лажне бриге за европски пут Србије.
Доста нам је Ваших ”стручњака”, због којих данас у Србији нема здравог предузећа и због којих у Србији више ништа и нико не ради.
Доста нам је рада на ”црно”.
Доста нам је ваше цензуре над медијима, ограничавања свих елементарних људских права…
Доста нам је тајкунских маржи на прехрамбрене производе.
Доста нам је свих Ваших поскупљења струје, телефона и осталих комуналија.
Доста нам је Ваше полицијске државе.
Доста нам је вашег праћења и ухођења наших мејлова и интернет активности.
Доста нам је Ваших прича да ћете открити убице новинара.
Доста нам је гашења радних места.
Доста нам је вашег распрчавања Србије.
Доста нам је Ваших тајних преговора са терористима из Приштине.
Доста нам је Вас и Ваших послушника.
Доста нам је Вас и ваших љигаваца корумпираних.
Доста нам је Вас и Ваше лоповске Владе.

Доста нам је Бориса Тадића, Чедомира Јовановића, Ивице Дачића, Палме, Славице Ђукић Дејановић, Наде Колунџије, Драгољуба Мићуновића, Драгана Шутановца, Душана Петровића, Млађана Динкића, Оливера Дулића, а мука нам је и од Драгана Ђиласа и Александра Антића.
Доста нам је Ваших наследника, које спремате у својим мафијашким странкама.
Позивамо грађане Србије да устану против Вас и корумпираног система, чији сте Ви творци и неговатељи.
Позивамо све слободоумне грађане да нам се прикључе у борби против зла, које Ви предводите у Србији.
Позивамо народ да дигне свој глас против беде, цензуре новина, телевизије, интернета, глади, корупције, политичке и сваке друге мафије…
Питате се ко смо Ми? Ми смо АНОНИМНИ! Ми смо 99,9%! Ми смо Србија!
СПРЕМИТЕ СЕ ЗА КОНАЧАН ОБРАЧУН!
” ДОЛАЗИМО “!!!
АНОНИМНИ СРБИЈА

Нема коментара:

Постави коментар

Komentari nas,običnih malih ljudi,koji hoće da žive od svog rada,onih koji nisu ukrali ali su pokradeni!!